Plager det deg at du aldri får publisert noe nytt på nettsiden din, i sosiale medier eller i nyhetsbrev?
Du er ikke den eneste. Hadde du gjort en måling, ville du trolig ha oppdaget at mange har det som deg. De har heller ikke tid til å formidle historiene sine. Det er andre ting som brenner mer.
Dermed blir historiene værende der de er. I idéboksen din eller inne i hodet ditt. Synd for alle oss andre. Synd for deg.
Hva gjør konkurrenten din?
For kanskje konkurrenten din er mer på hugget? Kanskje de pøser på med gladmeldinger om nye milepæler og suksesser, selv om de ikke er i nærheten av å holde den kvaliteten på tjenestene sine som ditt selskap gjør.
Dette oppnår du:
Gode historier fortalt på riktige måte gjør at du (eller konkurrenten din):
- Får synligjort det du (de) kan.
- Får vist frem produktene og tjenestene dine (sine).
- Styrker merkevaren din (sin).
- Får stolte kolleger.
- Får flinke folk til å søke på ledige stillinger.
Gjør noe med det
En av kundene mine har innsett at de ikke har tid og kapasitet til å lage og publisere innhold selv. De overlater jobben til meg. To artikler/innlegg i måneden ferdig publisert med teasere i sosiale medier. Fast pris. Enkelt og greit.
Og de er fornøyde. Dryppene av nytt innhold gir målbare resultater.
De er på radaren igjen.